luni, iulie 06, 2009

ma intreb intotdeauna daca iti place de mine.ma intreb daca esti impresionata de actiunile mele.nu stiu daca ceea ce fac este bine.nu stiu daca esti fericita in prezenta mea.nu stiu daca ma iubesti.cgiar nu stiu de ce ma gandesc tocmai acum la asemenea lucruri.stiu ca esti diferita.stiu ca eu sunt diferit.stiu ca am facut multe greseli in viata mea,dar am invatat multe din ele.stiu insa ca sunt dependent de tine.fara tine timpul ingheata iar spatiul se sfarseste.lacrimile mele imi invadeaza sufletul atunci cand ma gandesc ca mai am de trait doar cateva zile.cred ca au mai ramas doar trei zile.trupul tau esti din nou departe de mine.stiu,esti la serviciu,dar eu nu pot munic fara tine.pentru ca eu sunt un cercetator al misterelor iubirii..te iubesc,pentru ca tu esti pentru mine aer.tu esti apa care stinge focul nedreptatii si singurul medicament care vindeca ranile singuratatii.tu esti steaua care-mi lumineaza drumul meu in aceasta lume.te astept sa apari din nou in fata mea.astept aparitia acelui zambet nemuritor care exista in sufletul tau.astept sa te intalnesc din nou...

Niciun comentariu: