miercuri, iulie 01, 2009

timpul trece asa de rapid...parca toata lumea se grabeste..iar eu,am ramas de mult in urma..dar iata,ca te vad venind..ma ridic de pe banca unde ma aflam si TE IMBRATISEZ....stiu ca aceasta zi este pe sfarsite....dar vreau sa te iubesc,sa petrec o noapte numai langa tine..tu esti cea mai frumoasa de pe acest pamant..dar nu te iubesc numai pentru asta..in sufletul tau mi-am gasit alinare,pentru ca tu esti singura care ma poate asculta...ne indreptam catre apartament...te privesc uluit de frumusetea ta..desi nu e prima data cand te vad,sunt atras din ce in ce mai mult de stralucirea ochilor tai...apoi te intreb ce reprezinta pentru tine iubirea...nu stiu daca doresti sa raspunzi la aceasta intrebare.poate ca pare o aberatie,poate ca pare o banalitate,dar eu suunt dependent de raspunsurile tale..desi sunt liber sa plec oriunde,eu imi doresc sa fiu inchis pentru eternitate langa tine...

Niciun comentariu: