joi, iulie 02, 2009

inima mea batea foarte tare..erai langa mine,iar eu eram fericit..iti simteam caldura trupului,mireasma si stralucirea ochilor tai...eram foarte fericit de faptul ca ma iubesti...mangaierile tale ma faceau mai puternic..totul era minunat...tu erai printesa,dar si regina mea..tu erai totul pentru mine...imi placea foarte mult sa stau langa tine si sa te imbratisez....viata mea langa tine era foarte frumoasa..reusisem,dupa atatea incercari,sa ajung pe cea mai inalta treapta a piramidei ..reusisem sa ating iubirea universala...reusisem sa imi indeplinsec visul meu in acesta viata..drumul meu atinsese fericirea suprema...viata mea era minunata...mai aveam totusi doua dorinte..imi doream sa ajungem in templul sacru unde ne-am cunoscut...imi doream sa mor in acel templu...dar,imi doream ca tu sa nu fi suparata,sa fii fericita si dupa disparitia mea din aceasta viata..imi doream ca zambetul tau atat de dulce sa domine in continuare acest univers...eram nebun dupa vocea ta...cand o auzeam,eram inconjurat de cea mai profunda melodie a vieti:iubirea....da.iubirea este o melodie,pe care oamenii o asculta la petreceri..o asculta atunci cand depasesc anumite obstacole ale vietii...dar eu,nu ascult aceasta melodie atata de frumoasa numai la petreceri..pentru mine,iubirea e melodia pe care o fredonez pe drumul vieti..o fredonez pentru a mentine nestinsa flacara visului din inima mea...aceasta melodie ma ajuta sa trec peste momentele grele....

Niciun comentariu: