sâmbătă, iulie 11, 2009

ultima scrisoare

draga mea printesa....aceste randuri sunt ultimele;deoarece viata mea peste cateva minute se va sfarsi..stau tocmai in locul unde vei gasi scrisoare-incercand sa scriu cateva lucruri despre viata.imi dau seama imediat ca viata mea este umbra unei zeite..viata mea este facuta din momentele petrecute langa tine..viata mea este o scrisoare de dragoste,pe care zeii,sau ingerii,au trimis-o pe acest pamant...viata mea a fost sageata care a strabatut norii doar pentru a ajunge pe pamant,in inima unei persoane speciale..am incercat sa transmit veninul iubirii,dar primul care s-a infectat am fost eu..stiu,natura e uimitoare,dar nu pot vorbi acum despre ea..vreau sa vorbesc despre iubire,despre persoana care mi-a fost iubita,fiica,sotie si mama...vreau sa descriu frumusetea si sensiblitatea nemarginita a acestei zeitati..
iubirea este arta care se manifesta dupa multe experimente.atunci cand te-am intalnit,am fost impresionat de frumusetea ochilor tai,deoarece erau mult mai stralucitori decat oricare stea,erau mult mai limpezi decat orice apa statatoare..atunci cand minunea s-a produs si am reusit sa ma aproprii de tine,inima mea a inceput sa vibreze mult mai puternic..atunci cand am reusit sa te imbratisez,parfumul trupului tau m-a ucis-deoarece era incantator,splendit..atunci cand am reusit sa-ti spun ca te iubesc,am constatat ca aceste cuvinte,desi erau foarte putine,erau mult mai puternice decat orice alt cuvant...sau fraza,sau roman...cand am reusit sa explorez frumusetea ta eterna,am reusit in sfarsit sa aflu ce este dragostea...

Niciun comentariu: