duminică, iulie 12, 2009

sunt fericit,deoarece constat ca mi-am indeplinit toate obiectivele-toate visele mele au devenit realitate...am reusit sa iubesc cu adevarat,sa zambesc si sa fiu fericit..am fost in stare sa gust din bautura sacra a iubirii,care m-a facut mai puternic,mai fericit,deoarece inima mea isi gasise alinare in ochii tai stralucitori...viata mea a fost un singur vis:acela de a iubi,de a invinge toate obstacolele...visul meu a fost steaua care mi-a calauzit pasii in desert,dar si prin ocean...nu m-am dat batut niciodata,indiferent de situatia in care ma aflam-ori d cate ori era singur,gandul meu era la izvorul zambetelor tale,atunci cand lacrimile se pregateau sa-mi exploreze trupul ma simteam cutremurat de ideea ca nu te voi mai gasi niciodata.intelegeam imediat ca nu trebuie sa plang sau sa ma dau batut-trebuia sa lupt,sa-mi continui drumul prin labirintul vietii,deoarece trebuia sa te gasesc...in aceste momente imi aduc aminte si de pamantenii pe care i-am intalnit in calatoria mea nu ii inteleg nici acum pentru comportamentul si ratiunea lor de a trai,deoarece au o viziune gresita asupra vietii.ei considera viata un mister,sau poate o greseala,deoarece nu au niciodata curajul sa lupte pana la sfarsit pentru realizarea unui vis-totul li se pare imposibil..imi pare rau de aceste suflete care nu reusesc niciodata sa inteleaga cu adevarat ce este viata,pentru ca niciodata nu zambesc...da,viata este un zambet etern al universului,este mirosul prafului stelar si parfumul reactiilor chimice,dar mai presus de toate viata este chiar decizia sufletului atunci cand se intalneste cu prezentul..de aceea viata este diferita,deoarece fiecare suflet ia o decizie diferita..eu ma consider un suflet norocos,deoarece am reusit sa lupt,sa visez si sa-mi realizez toate idealurile...am reusit sa iubesc cu adevarat,si asta este cea mai importanta realizare a mea.am reusit sa aflu un singur raspuns la propriile mele enigme-am reusit sa aflu ce este viata:viata este iubire,iar iubirea este viata!viata mea a fost formata numai din iubire:din mireasma atingerilor,stralucirea zambetelor,sensibilitatea cuvintelor....viata mea este rodul clipelor fericite petrecute in prezenta ta-zeitate venita din taramul iubirii eterne...am iubit pentru a ma simti fericit dar si trist,puternic dar si slab-pentru ca atunci cand iubesti iti dai seama ca esti fericit cand explorez zonele misterioase ale iubirii,dar esti foarte trist cand iti dai seama ca ai gresit,ca ai fost in stare de cea mai oribila crima posibila:ai facut-o pe fiinta iubita sa planga,deoarece nu ai fost in stare sa-i trimiti macar un zambet,macar o sarutare...te-ai simtit puternic fata de persoanele care se uitau invidiosi la fericirea ta,la frumusetea inimii tale...dar ai descoperit ca esti poate cea mai slaba fiinta din acest univers atunci cand cautai motive de ura sau suparare..atunci cand te simteai singur,si aveai nevoie de aer,de atingerile delicate ale fiintei dragi inimii tale,constatai ca esti doar un biet suflet ratacit..dar numai atunci,cand te simteai singur,otravit de sentimentele fricii si a supararii,tocmai atunci isi facea aparitia dragostea,care te ridica imediat si te facea sa zambesti,sa fi fericit...cand ajungeai sa te temi de moarte,de incetarea calatorie spre cunoastere,care de fapt era spre necunoastere-deoarece viata ne aduce intotdeauna numai mistere-numai atunci iti dadeai seama ca exista in viata ta un scop nobil pentru care meriti sa traiesti,sa lupti si sa fi fericit..acest scop este idealul tau adanc format din iubire,credinta si adevar....viata este o floare,care creste in gradinile universului,,cautand intotdeauna razele fierbinti ale iubirii..floarea calatoriei mele a fost un trandafir...petalele acestei flori sunt patate cu sangele singuratatii..spini mei au imbatranit in fata zambetelor tale ametitoare...iubire...acesta este singurul,unicul cuvant care-mi defineste complet viata-dar e de fapt mai mult decat un cuvat:este energie,forta,este o minune a creatiei...

Niciun comentariu: