miercuri, iulie 08, 2009

nu stiu ce se intampla..viata mea incepe sa se schimbe..furtuna aceasta care tocmai a venit a inceput sa ma stropeasca cu multa tristete si suferinta..in jurull me nu exista fericire,totul este schimbat.imi aduc aminte de momentele placute traite langa tine,dar nu inteleg de ce sunt inconjurat de lacrimi.nu stiu unde este speranta,nu stiu unde a disparut..trupul meu tremura,sufletul meu pare ca a inghetat,iar inima mea pregateste ultimele aruncari...ultimele batai.dar eu nu vreau sa renunt,nu vreau sa ma dau batut.stiu ca te pot gasi,stiu ca mai pot intalni inca o data acel zambet nemuritor.imi doresc sa te mai ating,sa te mai iubesc macar pentru cateva clipe...nu ma dau batut,nu pot renunta..deoarece tu esti un vis etern,esti drumul unic al vietii mele..visul meu se transforma intr-o realitate minunate numai atunci cand sunt langa tine.tu esti resiratia unui sistem complex bazat pe iubire,credinta,adevar si speranta...nu-mi doresc ca acest sistem sa inceteze,deoarece atunci adevarata iubire va muri..nu cred in finalul iubirii..nu cred ca viata mea va inceta inainte de a te gasi...pentru tine,,sufletul meu este in stare sa depaseasca orice obstaclo..pentru tine,pentru iubire..nu stiu exxact ce este iubirea,dar stiu ca ea se afla in cele mai minunate locuri,,stiu ca se in tine.iubirea este stralucirea ce izvoraste din limpezimea ochilor tai,ea este caldura primita prin atingeri nevinovate.da,iubirea esteclipa unica de magie...

Niciun comentariu: