vineri, iulie 10, 2009

sunt pregatit sa spun adio acestei lumi uimitoare.calatoria mea se opreste aici,deoarece trebuie sa-mi tin promisiunea...nu regret nimic,pentru ca aceasta calatorie a sufletului meu a fost foaarte frumoasa,deoarece am iubit totul-am iubit frumusetea,intelepciunea,dar si nebunia..am iubit victoriile,dar infrangerile mi-au dat aripi...am iubit fericirea,dar si momentele triste ale singuratatii...sunt fercit,deoarece am facut fapte bune.nu plang pentru nenumaratele greseli pe care le-am facut,deoarece aceste greseli nu au ranit decat sufletul meu,facanduu-ma sa inteleg ca nu intotdeauna aleg cea mai corecta decizie..stiu,am fost si zeu,dar si muritor..am fost fiu din imparatii cerului,dar si cersatorul nascut dintr-o iubire imposibila a oceanului cu desertul..am fost si vant,am fost si zambet aparut dupa furtuna...dar toate aceste intamplari sunt amintiri placutte,de neuitat,care m-au ajutat sa ajung pe cea mai inalta treapta a piramidei vietii..astfel am reusit sa ajung in varful fericirii,am reusit sa ajung langa tine..am fost in stare sa iubesc momentele petrecute langa tine...am rusit sa trec pestre momentele cand imi uram neputinta de a te face fericita...astazi trebuie sa plec,trebuie sa incep o noua calatorie.din pacate,trebuie sa ma despart de tine,deoarece aceasta calatorie este periculoasa pentru tine si eu nu vreau sa ti se intample ceva rau...te iubesc,vreau sa-ti multumesc pentru toate momentele petrecute langa tine.tu mi-ai daruit iubirea universala...

Niciun comentariu: