miercuri, iulie 01, 2009

''iubirea este aerul pe care il respir..fara el nu pot trai..sunt foarte trista cand ma gandesc ca tu,cel pe care il iubesc foarte mult,ma va parasi...imi este teama de aceea clipa a despartiri..pentru ca stiu ca acele zile se aproprie..daca eu voi muri inaintea ta,voi ajunge in taramul ingerilor..pentru ca am iubit cu adevarat,iar cei care iubesc,ajung cu siguranta acolo...dar tot departe de tine voi fi..o data cu pierderea ta,voi pierde si mirosul atat de ametitor al iubirii..pentru ca eu nu pot iubi pe altcineva...privesc in jur...mii de oameni spun ca iubesc..dar ei renunta imediaat la persoanele dragi pentru bani.cand eram mica,colegele mele isi schimbau foarte des prietenii...iar eu,eu iubeam pe cineva care era departe de mine,dar il iubeam cu adevarat..stiam ca intr-o zi il voi intalni si-mi voi elibera iuberea care statea in sufletul meu...dar iata ca au trecut atatia ani..visul meu s-a implinit..desi nu va dura prea mult,eu voi fi fericita....pentru ca prin tine,eu mi-am eliberat toate momentele grele ale vietii.prin tine am reusit sa depasesc orice obstacol...iti multumesc foarte mult,dar inima mea plange..plange pentru tine,pentru ca te asteapta o promisiune...mai sunt 6 zile,si ma vei parasi..sunt convinsa ca ma iubesti,iar tu sti ca acest sentiment sacru este reciproc..dar totusi,nu pot trai fara tine.nu pot trai cu gandul ca te afli in cel mai intunecat loc...unde nu ezista nici viata,dar nici moarte...inainte sa te intalnesc,aceasta torta numita iubire ardea puternic in sufletul meu.stiam ca exista,dar niciodata nu ajungeam sa o inteleg,sa ma bucur de lumina ei..dar in momentul cand te-am intalnit,am avut puterea sa mut aceasta torta in sufeltul tau..si de atunci am reusit sa ma bucur de focul iubirii..simt in sufletul meu o noua torta,una puternica,dar si sensibila ..stiu ca aceasta torta provine din sufletul tau,iar prin mine ai reusit sa mangai razele atat de misterioase ale fericirii..pentru mine asta inseamna iubire...iubirea nu este asemenea oamenilor sau animalelor..ea nu se aseamana nici cu formele de relief,dar nici cu animalele...pentru ca iubirea este in fiecare lucru din acest univers....''

Niciun comentariu: