joi, iulie 09, 2009

gata,nu mai pot trai asa.trebuie sa te gasesc,trebuie sa te iubesc.stiu ca iubirea apare in momentele de singuratate,dar ea se exprima doar atunci cand te afli langa persoana pe care o iubesti.iubirea este tot ce-mi doresc in aceasta viata,deoarece iubirea este singura forta care-mi poate da puteri,care ma ridica si ma aduce pe cea mai inalta treapta a gloriei.as vrea sa-ti spun ca te iubesc,dar imi dau seama ca o imbratisare calduroase,sincera, sune mai multe..as vrea sa stau toata viata mea numai langa tine,dar stiu ca nu este posibil...am sa-ti transmit un ultim mesaj.trebuie sa iti dau o ultima scrisoare,pentru ca-mi doresc foarte mult sa nu suferi din cauza mea..ai un zambet minunat,care vindeca orice suflet ratacit in padurile tristetii...nu trebuie sa scapi de acest zambet,p0entru ca apusul zambetului tau atat de minunat distruge zeci,sau poate sute dde mii de oameni..nu stiu exact cati s-au indragostit nebuneste de ochii tai,nu stiu cati au fost himnotizati de zambetul tau..dar stiu ca fac parte dintre aceste suflete nevinovate..stiu,sunt cavaler ranit de focul pasiunii,dar am gasit un loc unde sa ma odihnesc pentru eternitate:inima ta..da,inima ta este singurul loc unde-mi doresc sa-mi petrec singuratatea...

Niciun comentariu: