duminică, mai 10, 2009

vocea

am inceput sa te caut.pentru ca nu stiam in ce parte sa o iau,unde sa merg pentru a te gasi m-am hotarat sa ma ghide dupa lumina stelelor,si in special dupa soare,pentru ca el era luimina sufletului tau.....pe drum am intalnit multe obstacole si am vazut multe fete intunecate.probabil ca erau oameni,dar eu in acele momente ma gandeam doar la tine,...tu reprezentai totul,,,,pentru mine...cand eram langa tine eram foarte fericit....in drumul meu am auzit o zoce foarte frumoasa.aceea voce mi-a spus ca sunt foarte aproape de tine si sa-mi continui cautarea....mi-a spus ca o sa am sansa sa te mai vad o data ,dar ca trebuie sa fiu atent....am ineles atunci ca pot sa te supar,iar tu sa ma parasesti......acest gand a devenit un cosmar in urmatoarele zile,,,,vream totusi sa te intalnesc....probabil daca as fi fost sculptor,as fi sculptat capul tau pe cei mai falnici munti,ochii tai i-as fi pictat pe cele mai frumoase cladiri daca as fi fost pictor.daca as fi fost poet as fi scris numeroase poeme despre tine...dar eu eram un calator,iar drumul meu era catre tine.viata mea avea sensnumai langa tine.....stiam ca frumusetea ta ma orbise,dar asta ma facea fericit........

Niciun comentariu: