marți, mai 19, 2009

am privit inca o data acest taram angelic.stiam ca nu-l voi mai putea niciodta.stiam ca eu voi diferit de ceilalti...toti doreau sa ajunga aici,sa traiasca linistiti pe acest taram al ingerilor...eu stiam ca voi parasdi un loc,doar de dragul de a te revedea zambind...nu ma mai interesa ce soarta mi se pregatea la finaklul acestei expeditiii......am vazut cum ingerii dansau,cum fiintelke intoarse din calatoria lor prin univers se asezasera langa un inger intelept.....in acel loc am gasit niste raspunsuri la intrebarile mele,dar am facut o promisiune pe care trebuia s-o respect.ingerii s-au apropriat de mine si mi-au spus ca ma voi reintoarce langa trupul tau,pe care doream sa-l explorez..m-am ridicat si m-am lasat condusi de ei.pe drum le-am multumit pentru intelegerea pe care mi-o dadusera.insa ei nu mi-au spus nimic...cand am ajuns in fata usii,am vazut niste lacrimi cazand din ochii acestor fiinte angelice.......usa s-a deschis si intunericul se vedea..ingerii mi-au spus ca urmam sa traversez singur acest pod.am pasit pe pod si usa s-a inchis.am inceput sa merg pe podul intunecat,si nu m-am uitat niciodata in urma...

Niciun comentariu: