sâmbătă, mai 16, 2009

am inceput sa pasesc mai departe.doream sa aflu cat mai multe despre locul acela,pentru ca am simtit ca era lumina din ochii tai..speram sa te reintalnesc in acele locuri,si sa devin nisipul pe care tu urmai sa calatoresti...eram innebunit dupa tine,dupa mirosul parului tau auriu.doream sa fiu incalzit de razele ochilor tai,pentru ca inima mea inghetate///dream sa vorbesc cu gandul tau,sa-ti ating din nou trupul fermecat care vindeca orice boala.....ochii mei au stiut ca in momentul in care te voi gasi,ei vor atinge soarele,si probabil ca vor orbi,pentru ca ar dori sa te imbratiseze,apoi ar sta numai langa tine....nu cred ca ai fii de acord,iar ei vor traversa infinitul cer,si se vor aseza pe malul acestei galaxii,pentru a povesti tuturor astrilor ceresti ca sunt urmasii tai,iar tu le transmiteai lumina ,oentru a fi capabili sa straluceasca...inima mea s-ar prabusi in mare,iar sufletul meu s-ar transforma in vant,pentru a putea fi mereu alaturi de tine,pentru a te putea imbratisa si mangaia....

Niciun comentariu: