luni, mai 11, 2009

imi parea rau ca trebuia sa parasesc lumea in care te cunoscusem.....imi parea rau ca va trebui sa strabat alte lumi,lumi care nu cunoscusera niciodata lumina ochilor tai....credeam ca ma asteapta un drum greu,iar viata mea va ajunge in locurile in care vocea ta nu fusese auzita niciodata....stiam ca trebuia sa parasesc cel mai frumos loc,stiam ca va trebui sa parasesc lumina ochilor tai...ma obisnuisem cu tine,iar acum imi era foarte greu departe de tine...stiam ca in aceasta judecata il voi intalni pe cel care m-a creat.doream sa il rog sa ma lase sa revin langa tine...descoperisem o comoara,dar vantul ma purtrase departe de tine.nu cunosteam 5222locul in care ma aflam,,pentru ca ma gandeam numai la tine.....in jurul meu nu se vedea nici-o stea,niciun corp ceresc.......in jurul meu se afla numai intuneric,pentru ca toata lumina se stransese in jurul tau...toata lumina era langa tine,iar tot intunericul langa mine.......

Niciun comentariu: