duminică, mai 10, 2009

te intalnesc

dupa ce am mers si am strabatut acel pamant necunoscut am vazut o lumina venind catre mine.deodata am auzit vocea ta si m-am trezit in templul iubirii,locul unde noi ne-am intalnit prima oara.aratai superb,iar ochii straluceau foarte puternic....prima data ti-am admirat ochii si eram foarte fericit.ochii tai erau singurul loc unde doream sa ma ratacesc,eram fericit ca te-am gasit din nou....ochii nostrii dansau cele mai exotice dansuri,mainile noastre se jucau,iar gandurile noastre se imbratisau.totul era fericit.ne-am asezat pe douascaune din acel templu....era unicul loc in care numai noi mai stateam,.legenda spune ca inainte ca oamenii sa fie trimisi in inchisoarea de pe pamant petrecusera mult timp in acest templu.astazi ei nu mai stiu unde se afla acest templu.....pentru ca toti au uitat ce e adevarul,speranta si iuibirea.toti au pierdut cheile care deschid oric lacas......si nimeni nu le mai poate gasi,,,,,eram curios daca erai suparata pe mine,dar nu indrazneam sa te intreb.....dar tu imi stiai gandurile,si mi-ai spus sa nu mi-ai spus nimic.am incercat sa ma aproprii de tine.m-am apropriat si am vrut s te vad mai de aroape.credeam ca inimile noastre erau lipite si nu puteau trai separat.....te-am strigat si te-am rugat sa ma lasi sa ma aproprii de tine.erai minunata si am inceput sa-ti spun despre frumusetea ta...am incercat sa spun ca tu erai totul pentru mine.....am incercat sa te imbratisez,dar brusc ai fugit..ai fugit si m-ai lasat singur.am simtit atunci ca inima mea se cutremura.in acele clipe inima mea a explodat ...ea a dat foc templului,iar acesta s-a prabusit peste mine.....brusc am inceput sa simt ce inseamna moartea.aveam un gust amar...era trist ca trebuiua sa parasesc obiectivul meu,...eram trist..am crezut ca voi fi nevoit sa te parasesc si nu te voi mai vedea nciodata.....in ateva secunde mi-am inceput o noua calatorie,o calatorie prea timpurie dupa parerea mea..dar atunci nimic nu mai cionta.meritam orice pedeapsa,deoarece te-am fact sa suferi....m-am trezit dus intr-o alta dimensiune,...stiam despre ce era vorba....greselile mele m-au trimis la judecata celui care ma crease,iar eu trebuia sa platesc....

Niciun comentariu: