joi, mai 21, 2009

iubirea este speranta de a gasi ceva in sufletul unei persoane dragi.ea presupune un drum lung si complicat..nimeni nu-l poate duce pana la capat,pentru ca toti se lovesc de barierele acestei lumi.nimeni nu a reusit sa afle cu adevarat ce inseamna iubirea.pentru mine reprezinta stralucirea ochilor tai,frumusetea faptelor tale si caldura sufletului tau minunat.stiu ca trebuie sa-ti spun toate astea,si mi-as dori foarte mult sa ma crezi.sa-mi dai macar o sansa.......viata fara tinme e foarte grea...langa tine eu ma simteam foarte bine,pentru ca tu ma protejai.departe de tine,deveneam foarte trist,iar viata mea devenea plictisitoare...langa tine ma credeam unrazboinic,dart imi dadeam seama ca eram un las,atunci cand eram departe de tine.ma credeam clarvazator canbd auzeam vo.cea ta,dar deveneam o fiinta care cunoastea doar prezentul cand umblam departe de lumina ochilor tai...

Niciun comentariu: