duminică, mai 17, 2009

in aele momente am simtit cum toata nefericirea ma cuprintese,credeam ca nu te voi mai putea vedea niciodata.lacrimile mi-au inecat sufletul,iar viata mea era derutata.nu stiam ce trebuia sa fac.nu stiam cum sa-mi petrec eternitatea departe de tine.....in acest taram toti erau fericiti in afara de mine.ingerul a inteles asta si a devenit si el trist.brusc oacesta forta a cuprins intreg taramul...tristetea stapanise taramul fericirii.as fi vrut sa incerc sa traversez acel pot,sa ajung din nou in univers si sa te caut pe tine.pentru ca inima mea simtea chemarea ta,deoarece dorea sa-si ceara scuze,pentru ca din cauza mea,tu ai decis sa ma trimiti aici.....pentru ca eu nu fusesem in stare sa te fac fericita,meritam aceasa soarta.toitusi,as fi facut orice lucru nebunesc,pentru a-mi cere scuze.as fi vrut sa strabat din nou ochii tai limpezi.am implorat in acele momente toate sufletele care locuiau in acel taram.le-am explicat ca prin univers se afla o zeita .aceasta zeita locuia pe Terra,iar frumusetea ei putea lumina intreg taramul angelic.....i-am rugat sa ma lase sa mai traversz inca o data acel pod,pentru ca nu puteam trai departe de tine.cateva minute linistea domnea,iar ingerii discutau telepatic intre ei.deodata s-au uitat profund in ochii mei.mi-au transmit ca mma puteam intoarce in acel univers,pe Terra ,dar cu o singura conditie....trebuia sa devin un simplu pamantean,sa traiesc doar 26 de ani,apoi sa traversez podul doar pana la jumatate.atunci va trebui sa ma arunc de pe acel pod si sa ma prabusesc intr-un taram infernal,de unde nu ma voi mai putea niciodata intoarce.acel taam era locul unde domnea rautatea,nebunia,ura,toate acestea fiind conduse de caldura focului care ardea tot ce intalnea....

Niciun comentariu: