miercuri, mai 06, 2009

te caut

astazi as vrea sa-ti scriu o scrisoare,in care sa-ti povestesc ce minuni poate face frumusetea ta.sa-ti spun cum ochii tai vindeca tristetile oameniilor.cum caldura ta alunga tot frigul de pe aceasta planeta..dar insa am o mare problema.in aceste zile te-am cautat peste tot,te-am cautat in locurile unde adesea obisnuiai sa zambesti,in locurile unde inima mea se inalta deasupra muntilor,atunci cand vedeau frumusetea ta.din pacate nu am mai regasit acest zambet,si nu stiu unde sa trimit aceasta scrisoare.nu stiu unde va incepe jocul nostru,dar nici unde se va oprri.e important insa sa jucam,sa intalnim fericirea .sa avem speranta ca putm casiga....omul a inventat cuvantul pentru a-si exprima in cel mai frumos mod sentimentele.eu cred ca a gresit,pentru ca s-a desparti de nlimbajul ochiilor.ochii nu mint,ei spun intotdeauna adevarul.acestia sunt cei mai pretioaasi pentru om.exprimarea lor este liber si este auzita doar de cei carora le e adresat mesajul.cuvantul poate fi folosit de catre oricine,dar ochii au un limgaj unic.nimeni nu-l poate copia.as fi vrut in acel moment sa iti trimit cele m ai frumoase cuvinte,dar stiam ca aces lucru era in zadar.tu disparusei si eu nu stiam unde sa te gasesc.din pacate nimeni nu ma putea ajuta.
acum nu stiu ceea ce va urma,nu am nicio idee despre cum s-ar termina acesta poveste....timpul imi va da intr-un sfarsit raspunsul.nu voi inceta sa te caut,iar atunci cand te voi gasi te v oi privi in ochii.sa stii ca nu te-am uitat,si abia astept sa te regasesc.stiu ca te voi gasi pana la urma,....///';;'

Niciun comentariu: