duminică, mai 24, 2009

Terra

in sfarsit am ajuns pe Pamant.de sus am putut vedea marele desert,am vazut toate oceanele.am observat furnicile care se grabeau spre locurile de munca,fiecare era ingrijorata de anumite probleme.nu am gasit urme ale lacasului unde ne-am petrecut clipele fericte.nu am mai gasit nici-o piramida in varful careia sa se afle lumina sfanta a iubirii.toate parea intunecate.am inceput sa te caut prin acel taram dar deodata am reusit sa pasesc pe solul in care se aflau atatea amintiri.......nu stiam in ce tara ma aflam,pentru ca eram asaltat de multi necunoscuti.revenisem pe taramul necunoscutului,doar pentru dorinta de a te regasi si a te face sa zambesti inca o data.....pentru ca zambetul tau e combustibil pentru acest univers.fara el,cu siguranta s-ar distruge....

Niciun comentariu: