duminică, mai 17, 2009

cand am privit mai atent in jur,am observat ca o alta fiinta angelic se aropria de mine.era foarte frumoasa,iar eu speram ca aceasta fiinta sa cunoasca metoda prin care eu sa revin langa tine.nu stiam daca puteam vorbi cu acest inger,dar pentru speranta de a fii din nou langa inima ta,am incercat.s-a apropriat de mine,si in cateva clipe am simtit atingerea aripilor,care imi mangaiau trupul.....l-am intrebat unde sunt si care este drumul care ma va duce langa tine.el nu mi-a raspuns nimic,dar eu intelegeam totul.privirea lui imi explica tot ceea ce eu nu stiam.acest inger mi-a spus ca eram intr-un loc minunat.ma aflam in locul unde se afla imparatia tuturor energiilor si fortelor care au creat lumea.acel loc era locul intierii tuturor sufletelor pentru calatoria prin univers.cand terminau aceasta calatorie ,urmau sa se intoarca si sa traiasca linistiti si fericiti.mi-a spus ca nu ma mai puteam intoarce langa tine,dearece calatoria mea se terminase,iar eu trebuia sa te astept,pana ce te vei intoarce si tu din acesasta calatorie.....mi-a explicat ca intre univers si acest taram angelic se afla un pod.era podul pe care il traversau toate sufletele.ele nu vedeau nimic pe acest pod,fiind indrumate doar de chemarea ingerilor,pentru ca ingerii nu doareau ca cineva sa cunoasca acest pod.ingerii nu doreau ca sufletele sa faca mai mult de o calatorie.aceasta calatorie era un cadou ,pentru ca sufletele sa inteleaga mai bine legile universului....

Niciun comentariu: