miercuri, mai 06, 2009

incerc,incerc

au trecut cateva zile,in care timpul a trecut foarte greu....ochii tai nu m-am mai vizitat.nu am mai dansat pe taramul iubirii,nu am mai puteut zbura pe aerul fericirii.ochi pentru ochi,si inima pentru inima.ochii langa ochii si inima langa inima....dar ce pacat ca nu ne-am mai vazut.......de ce oare nu am mai explorat marele necunoscut......vreau sa spun ca am inceput deja sa te caut.deja am fost jefuit.un hot numit iubire mi-a luat tot ce aveam mai mult.mi-a luat libertateda,iar viata este din ce in ce mai grea....de ce nu vrei sa accepti sa ma lasi sa patrund in suflketul tau.de ce nu ma lasi sa cercetez frumusetea ta,,,,,de ce nu vrei ca stiinta sa progresez in acesta arta?de ce nu ma lasi sa...dar nu,nu ma voi lasa.voi incerca mereu sa reusesc sas descopar comoara mea.fiecare om are o comoara de care se bucura in aceasta viata,dar eu as vrea ca tu sa fii comoara mea,dar in acelasi timp as vrea ca eu sa fiu comoara tra...dar cate ganduri,si cate incercari..atatea esecuri,atatea lupte pierdute,dar drumul e greu,si viata e lunga..fericirea e ascuinsa in marea tristetii.ochii tai sunt insa cerul pentru acest pamant.eu sunt pamantul,iar tu esti cerul,,,,ce p[acat ca trebuie sa te caut in toate directiile.peste tot este lumina,peste tot se afla frumusetea ta,,,,,,,,,,,dar ce pacat,ca inca nu am gasit cheia ,si nici nu stiu cum o sa ajung la tine....dar totusi incerc,incerc ,incerc........

Niciun comentariu: