joi, mai 14, 2009

taramul

as vrea sa-ti povestesc despre drumul meu in aceasta lume noua,in care sunt,din nefericire departe de tine......desi nu vad nimic,simt niste trepte pa care urc,curios e ca desi nu le vad,niciodata nu calc gresit.......nu stiu unde duc,nu stiu pentru ce motiv am hotarat sa le urc....nu stiu,dar acum nu ma pot plange........ma gandesc ca acest drum duce spre un portal,...ma gandesc ca aceast portal ascunde o lume minunata,dar stiu ca in urma mea a ramas cea mai frumoasa fiinta,dar oricat as vrea,nu pot sa mai intorc capul...nu pot,deoarece o forta necunosuta ma conduce...........gandul meu este tot la tine,dar sufletul incepe sa se cutremure.....un gand ciudat il inspaimanta.... era nefericit,credea ca nu va reusi niciodata sa te reintalneasca...atunci cand scarile s-au terminat am ramas uimit......in fata mintii mele aparuse o lumina.am atins-o si imediat m-am trezit intr-un loc minunata.....o lume in care am descoperit multe enigme ,un loc unde am inteles tot ceea ce nu reusisem sa inteleg in viata de pe planeta pamant...era Taramul Angelic,unde am vazut multi ingeri..fiecare avea un rol important rol in acel spatiu.deodata un inger s-a apropriat de mine...l-am cunoscut imediat...era ingerul care ma ajutase in viata anterioara sa trec anumite obstacole....acesta mi-a inmanat un album,era albumul amintirilor in ccare erau poze cu evenimentele cele mai importante din viata de pe Terra pe care le selectase ingerul.mi-a spus ca la final sed aflau spatii pe care eu trebuia sa le umplu cu pareri cu ajutorul gandului.....l-am deshis si am fost foarte fericit atunci cand am atins poza ta....am mangaiat zambetul,apoi m-am ratacit prin parul tau auriu....cele mai multe poze erau cu tine,si acest lucru m-a incantat..cand am ajuns la final am vazut ca spatiile fusesera deja umplute de gandul meu...toate rememorau intamplarile petrecute alaturi de tine..inaimnte sa inchid albumul am observat ca un alt gand terminase spatiile .cred ca era gandul tau,pentryu ca am putut intelege toate cuvintele de intelepciune..la final a aparut un ochii..era ochiul tau,in care am reusit sa vad chiar lume in care ma aflam eu.....se pare ca ajunsesem in inima ta...nu era de mirare ca acel loc chiar era min unat........

Niciun comentariu: