marți, mai 05, 2009

ochi tai...

ochii tai sunt un labirint in care se avanta fiecare aventurier.fiecare cauta fericirea,dar majoritatea cad rapusi de caldura sufletului tau...cine reuseste sa strabata aceast labirint,ajunge intr-un loc sacru-inima ta.acolo gaseste fericirea dorita si uita toate problemele.cin3e nu reuseste sa iasa din acest labirint,va cadea rapu de atatea incercari,in care a iesit intotdeauna infrant.....
as vrea sa patrund si eu in ochii de carte m-am indragostit,,chiar daca ar fi ultimul lucru pe care l-as face.....hiar daca timpul ar deveni o amintire,as fi totusi fericit pentru ca te-am vazut zambind,si am reusit sa ating o femeie creata de soare....daca voi ajunge in inima ta as zbura peste toate varfuri;le muntilor,si as sedea pe taramul fericirii,in care toti venereaza numele tau.eu insa iti venerez ochii plini de sclipire......

Niciun comentariu: