duminică, mai 10, 2009

am mers si ma gandeam numai la tine.priveam soarele si lumina lui imi dadea putere....stiam ca el stia unde te aflii,si ca intr-o buna zi te voi regasi.atunci voi putea sa iti admir frumusetea si voi fi din nou fericit...niciodata nu am vazut ochii mai frumosi decat ai tai.imi aminteam foarte bine primele momente ale intalnirii....am inceput atunci sa ma gandesc ca viata ma trimisese intr-un labirint.credeam ca aveam de traversat acel labirint,numai daca eram in stare sa ma gandesc numai la tine.daca reuseam sa trec toate obstacolele aveam sa te intalnesc pe tine,si apoi sa te privesc clipe in sir...stiam totusi ca daca nu reuseam sa te gasesc,viata mea nu mai avea niciun rost...uitasem tot ce stiam pan atunci,in acele momente uitasem pivirea oamenilor,sunetul animalelor si intelesul cuvintelor.in mintea mea stateau doar clipele minunate petrecute langa tine.....stiam ca trebuie neaparat sa te gasesc.ma gandeam ca viata fara tine nu are sens

Niciun comentariu: