sâmbătă, aprilie 25, 2009

strain printre pamanteni

viata este un joc nebunesc,foarte periculos...sincer,pe zi ce trece imi dau seama ca nu ma simt in largul meu,totul in jur pare intunecat.oamenii mi se par fiinte necunoscute,desi arat la fel ca ei....
nu le inteleg comportamentul,si imi este dor se revin acolo unde imi este locul.....
noapte parca aud chemarea ,dar totusi ,ceva e imposibil...si totul din cauza unei greseli.....
recunosc,sunt si putin fericit,in lumea asta cineva mai seamana cu mine,este vorba despre o frumusete rara,despre sufletul care zambeste atunci cand ma vede.atunci imi dau seama ca viata din care provin este una minunata,si parca as fii pedepsit...nu-mi aduc aminte de ce...dar pamantul este o inchisoare.nu stiu daca voi vedeti ceea ce vad eu,nu stiu daca vedeti aceste gratii care ma infioreaza.....
vreau sa spun ca am inteles,ca stiu ca sunt un strain pe aceasta planeta,intr-un fel imi place acest lucru.nu vreau sa port sangele pamantenilor:pe unii ii respect,dar pe majoritatea ii dezgust(criminali,mincinosi,prosti,idioti).

Niciun comentariu: