duminică, aprilie 26, 2009

drumul din vis

astazi vreau sa scriu despre visul pe care l-am avut intr-o seara.eram in acest oras,si am venit sa te vizitez.soarele stralucea puternic,iar in jur era numai armonie.am venit sa te iau,pentru ca doream sa te duc intr-un loc minunat,sa vizitam marea piramida pentru a afla raspunsul la intrebarea care ne macina pe amandoi(sau cel putin asa credeam eu,si inca cred).cand te-am intalnit,am inceput sa uit toate amintirile neplacute provocate de viata pana in acel moment.te-am luat si am inceput sa mergem in cautarea marei piramida.la un moment dat ne-am uitat unul in ochii celuilalt,si atuns s-a produs minunea.brusc,am fosti trimisi intr-o alta lume.totul era necunoscut.am recunoscut totusi marea piramida,desi nu o vazusem niciodata.parca ceva ne chema acolo.dar exista un mic obstacol.langa piramida se aflau numeroase faclii.era un foc mult mai fierbinte decat cel cunoscut pana in acel mom ent.deodata ai inceput sa zbori,asa ca focul nu te deranja.insa puterea frumusetii tale era un scut pentru mine impotriva focului.ma uitam la tine si treceam prin acele faclii.sincer pot sa spun ca acele faclii isi pierdusera toate puterile ,pentru ca tu ma aparai.in acel moment doar un gand ma mai supara:imi era teama ca nu cumva tu sa zbori din greseala atat de sus,sau eu sa fiu ars de o faclie,iar noi sa nu ne mai intalnim niciodata.......
am ajuns apoi langa treptele piramidei.pe ele erau scrise toate mesajelor zeilor pentru pamanteni.doua lucruri erau curioase.primul era faptul ca niciun pamantean nu le auzise niciodata,al doilea ca tie ti se pareau cunoscute....(m-am convins atunci ca esti fiica unui zeu,pentru ca frumusetea ta,sufletul tau erau niste adevarate comori)..............

am ajuns in varful piramidei,si deodata un cutremur s-a produs.visul s-a terminat,si nu te-am mai vazut...de cateva zile nu am mai vorbit cu tine,si nu stiu ce se intampla...........cred ca am gresit,dar timpul parca s-a sfarsit......(refuz sa cred ca nu te voi mai vedea niciodata)..
abia astept sa te vad,sau sa te visez din nou.....................

Niciun comentariu: