luni, aprilie 27, 2009

intararea in templu

cand am azuns langa piramida,am hotarat ca trebuie sa patrundem si in interior,in templul iubirii.ne-am fand am ajuns inauntru am ramas uimiti,ne-am facut curaj si am intrat...totul in jur
era de o frumusete rara....toata iubirea si fericirea se afla acolo.am pasit putin timizi la inceput,dar apoi ne-am dat seama ca acel loc era cel mai ideal pentru noi.ti-am privit privirea si am inteles ce este iubirea,ce este victoria de a castiga increderea ta....brusc un fior mi-a strapuns inima,m-am gandit atunci ca esti atat de frumoasa,si multi pamanteni de doresc,as fi vrut sa-ti vorbesc,dar nu mai aveam putere...orice cuvant devenise o simpla adiere de vant in fata frumusetii privirii tale.m-am uitat in jur si am aflat un lucru extraordinar.undeva,langa o zeita era scris numele tau......asta imi demonstra ceea ce eu credeam de la inceput(am stiut din prima clipa ca tu esti o zeisa,venita din cetatea numita iubire,unde tristetea nu a ajuns si nu va ajunge niciodata...........la un moment dat te-ai plictisit si ai vrut sa parasim acel templu,in cae eu mi-as fi dorit sa-mi petrec intreaga viata.....

Niciun comentariu: